Bu gün Çukurova dan Seyhana indim işlerim vardi.Alis-veris yaptım. Gazipasa, Ziyapasa bulvarlarinda.. Atatürk caddesinde yürüdüm... İnanın yürürken dans edesim geldi. Aman Allahim o ne güzel hava o ne mis kokular... Cadde kenarlarında narenciye ağaçları kar beyazı çiçekler açmış yemyeşil yaprakların üzerinde beyaz taçlar gibi Süslü Süslü duruyorlar Hele o misk kokuları caddeleri sarmış durumda.Sanki uçaktan Adananın üzerine tonlarca oda parfümü sıkılmış gibi Muhteşem güzel kokulu bir görsel şölen oluşturuyor... Portakal Çiçeği kokularını derin derin içime çektim...dans eder gibi neşeli yürüdüm. İnsanlar sokaklari caddeleri doldurmuşlardi.Cafe ler doluydu... Deprem acilarindan sonra sanki Adanam yeniden doğuyormus gibiydi. İnsanların pozitifligi belirgindi... Mutlu olduğumu hissettim. Her yer karanlıktan sonra doğan güneş gibiydi...Adanamin Türkiyemin ,güzel ülkemin her daim güzellikler yaşamasını diledim... Gelelim Portakal çiçeklerine... Adana ve Mersin Narenciye memleketidir.Her türü yetişir. Bu nedenle her yıl Nisan ayında Tüm dünyaya mal olmuş PORTAKAL ÇİÇEĞİ KARNAVALIMIZ kutlanır.. SEYHAN....Akif  Kemal Akay ÇUKUROVA ....Soner Çetin YÜREĞİR ...Fatih Mehmet Kocaispir SARIÇAM...Bilal Uludağ BÜYÜK SEHIR BELEDİYESI...Zeydan Karalar EYY YAKISIKLI BASKANLARIMIZ... Hepiniz de vazifesini en iyi şekilde yapmaya çalışan ve Gerçekten de sevilen baskanlarsiniz... Neden her biriniz kendi bölgenize bol bol narenciye ağaçları diktirmiyorsunuz ? Bu mis gibi kokan Portakal çiçekleri ağaçlarının yaşı 50 yi geçtiler onlarda yalnızca Seyhandalar... Seyhana yeni ağaçların dikilmesi lazım mevcut ağaçlar artık yaşlandılar Diğer ilçelerde portakal Çiçeği kokuları yok. Neden mi ? Dikilmiyor da ondan. Hani yeni narenciye ağaçları dikimi?... Ne yeni acilan yollarda ,ne bulvarlarda var ne de yeni parklarda ? YOK Diktikleri ağaçlar da ,KURU YEŞİLLİK.... Portakal Çiçeği Karnavali nin yapıldığı bir Adanaya portakal cicegisiz caddeler yakışıyor mu hiç Yakışıklı belediye başkanlarımız? Ne olur bu güzel yerin her yerini portakal Çiçekleriyle bezeseniz cancagizlarim...