TFF 3.Lig 4.Grupta zirvede bulunan Bitexen Adana 1954 FK, Tarsus Şehir Stadında konuk ettiği Siirt İl Özel İdarespor’u 2-0 yenerek moral buldu. Üst üste kaybettiği maçlar sonrası taraftarlarını üzen Turuncu-Beyazlı ekip, Siirt galibiyeti ile kendine geldi. Bitexen Adana 1954 FK’ya ilaç gibi galibiyet… Yakın takipçisi Sebat Gençlik’in 8 puan önünde lider durumda bulunan Turuncu-Beyazlı ekip, adım adım ikinci lige geliyor. Hafta sonunda deplasmanda Sultanbeyli Belediye ile oynayacak. Bu maçın hazırlıklarına start verdi. Mutlaka ama mutlaka galibiyet amaçlıyor. Turuncu-Beyazlı ekipte tek hedef şampiyonluk… Başkan Menderes Kutlu ile yönetim kurulu üyeleri takımlarına inanıyor ve güveniyor. Bitexen Adana 1954 FK ailesini Siirt galibiyetinden dolayı kutluyorum…