Adana’da hem çevre bilincini artırmak hem de hükümlülerin rehabilitasyon süreçlerine katkı sağlamak amacıyla anlamlı bir sosyal sorumluluk projesine imza atıldı. Sarıçam ilçesinde faaliyet gösteren ve bağımlılıkla mücadele ile rehabilitasyon süreçlerinde önemli bir rol oynayan Adana Rehberlik ve Rehabilitasyon Açık Ceza İnfaz Kurumu yerleşkesinde 5 bin zeytin fidanı dikildi.
Dikili Ağacım Var Derneğinin de desteğiyle düzenlenen programda, Adana Cumhuriyet Başsavcısı Altuğ Kürşat Şahin, kurumda bağımlılıkla ilgili tedavi ve rehabilitasyon süreçleri devam eden hükümlülerle 5 bin zeytin fidanını toprakla buluşturdu.