Seyhan Belediye Başkan Vekili Hasibe Akkan, ilçedeki mahalle muhtarlarıyla bir araya gelerek yürütülen çalışmaları ve mahallelerin ihtiyaçlarını masaya yatırdı. Selman-ı Pak Kültür Merkezi’nde düzenlenen kahvaltı programında, yerel yönetim ile muhtarlar arasındaki iş birliğinin önemi vurgulandı.
Seyhan Belediyesi, ilçedeki yaşam kalitesini artırmak ve vatandaşların taleplerine yerinde çözümler üretmek amacıyla gerçekleştirdiği istişare toplantılarına hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda, Seyhan Belediye Başkan Vekili Hasibe Akkan ev sahipliğinde, ilçede görev yapan mahalle muhtarlarına yönelik kapsamlı bir buluşma organize edildi.
"Muhtarlarımız Bizim Yol Arkadaşlarımızdır"
Selman-ı Pak Kültür Merkezi’nde düzenlenen kahvaltı programında, muhtarların mahallelerindeki öncelikli sorunları ve talepleri tek tek dinlendi. Seyhan genelinde yürütülen altyapı, üstyapı, sosyal belediyecilik ve çevre düzenleme çalışmaları hakkında muhtarlara detaylı bilgiler aktarıldı.
Toplantıda konuşan ve muhtarların yerel yönetimlerin en önemli köprüsü olduğunu belirten Seyhan Belediye Başkan Vekili Hasibe Akkan, şu ifadeleri kullandı:
"Mahallelerimizin eksiklerini en iyi bilen, vatandaşımızın sesini bize ilk ulaştıran muhtarlarımızla bir araya gelmekten mutluluk duyuyoruz. Bugün burada hem yürüttüğümüz çalışmaları değerlendirdik hem de geleceğe dönük projelerimiz için karşılıklı görüş alışverişinde bulunduk. Katılan tüm muhtarlarımıza verimli katkılarından dolayı teşekkür ederim."
Toplantılar Yarın da Devam Edecek
Seyhan Belediyesi'nden yapılan açıklamada, ilçedeki tüm muhtarlarla eksiksiz bir koordinasyon sağlamak amacıyla buluşmaların etaplar halinde süreceği belirtildi. Bu doğrultuda, bugünkü verimli toplantının ardından yarın da programın ikinci ayağının gerçekleştirileceği ve diğer mahalle muhtarlarıyla istişarelerin kararlılıkla sürdürüleceği bildirildi.




