Yüreğir Yavuzlar Spor Salonu’nda düzenlenen Okul Sporları Judo Yıldızlar Kız-Erkek İl Birinciliği Müsabakaları, ödül töreniyle sona erdi.
Sporcuları yalnız bırakmayan yetkililer, “Dereceye giren sporcuları tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz” şeklinde konuştular.
Muhabir: Haber Merkezi



