Toplum sağlığını korumak ve gençleri zararlı alışkanlıklardan uzak tutmak adına yürütülen farkındalık faaliyetleri Adana’da hız kesmeden devam ediyor. Türkiye Yeşilay Cemiyeti Adana Şubesi, saha çalışmaları kapsamında bu kez Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) KAÇEP Sarıçam yönetimiyle omuz omuza vererek hayati bir seminere imza attı.
Uzman Eğitmenden Erken Farkındalık Uyarısı
Sarıçam'da gerçekleştirilen uyuşturucu madde kullanımı ve bağımlılıkla mücadele seminerinde, Yeşilay Adana Eğitmeni Rabia Betül Şahin katılımcılara kapsamlı bir sunum yaptı. Şahin; bağımlılığın bireysel bir sorun olmaktan öte, aile bağlarını ve toplumsal yapıyı tehdit eden boyutlarını gözler önüne serdi. Bağımlılıktan korunma yolları, erken farkındalığın önemi, ailelerin şüpheli durumlarda izlemesi gereken doğru yönlendirme süreçleri ve Yeşilay’ın sahada aktif olarak yürüttüğü koruyucu-önleyici çalışmalar hakkında hayati bilgiler paylaşıldı.
"Bağımsız ve Sağlıklı Nesiller İçin Sahadayız"
Yeşilay Adana Şubesi, bağımsız bir gelecek için toplumun tüm katmanlarıyla ortak hareket etmeyi sürdüreceklerini belirterek şu açıklamada bulundu: "Bağımsız ve sağlıklı nesiller yetiştirmek adına kurumlarımızla güçlü bir iş birliği içinde çalışmaya, toplumun her kesimine ulaşmaya kararlılıkla devam ediyoruz. 'Bilinç güçlenirse bağımlılık zayıflar' mottosuyla hareket ettiğimiz bu anlamlı programa katkı sunan MHP KAÇEP Sarıçam teşkilatına, katılım sağlayan duyarlı vatandaşlarımıza ve emeği geçen herkese teşekkür ederiz."
Katılımcıların sorularının yanıtlanması ve doğru bilinen yanlışların masaya yatırılmasının ardından seminer, geleceğe yönelik ortak farkındalık projelerinin değerlendirilmesiyle tamamlandı.