Hedef 01 Spor Kulübü Genel Sekreteri Zekeriye Saltan, sezonun tamamlanmasının ardından yaptığı değerlendirmede geride kalan dönemin başarılı geçtiğini belirtti. Sezon boyunca ortaya konulan mücadeleden memnun olduklarını ifade eden Saltan, kulüp olarak önemli hedeflere ulaştıklarını dile getirdi.
“Büyük işler başardık”
Geride kalan sezonda önemli başarılara imza attıklarını belirten Zekeriye Saltan, takımın ortaya koyduğu mücadeleden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Saltan, “Sezon boyunca büyük emek veren teknik ekibimizi ve sahada mücadele eden tüm oyuncularımızı kutluyorum. Hedef 01 Spor olarak başarılı bir sezon geçirdik. Kulüp olarak hedeflerimiz doğrultusunda büyük işler başardık” dedi.
Teknik heyet ve futbolculara teşekkür
Başarının takım ruhu ve özverili çalışmanın sonucu olduğunu ifade eden Saltan, teknik heyet ile futbolcuların sezon boyunca büyük fedakârlık gösterdiğini belirtti.
Birlik ve beraberlik içerisinde hareket ettiklerini vurgulayan Saltan, elde edilen başarıda emeği bulunan herkese teşekkür etti.
Taraftarlara teşekkür etti
Kulübün her zaman yanında olan taraftarlara da teşekkür eden Saltan, yönetim, teknik heyet, futbolcular ve taraftarların oluşturduğu birlikteliğin başarıyı beraberinde getirdiğini söyledi.
Saltan, “Bu başarıda katkısı bulunan yönetimimize, teknik heyetimize, futbolcularımıza ve taraftarlarımıza teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Hedefler devam ediyor
Önümüzdeki süreçte de kulübün hedefleri doğrultusunda çalışmaların süreceğini belirten Saltan, Hedef 01 Spor'un başarı çıtasını daha da yukarı taşımak için çalışmalarına devam edeceğini sözlerine ekledi.




