Eğitimde dijitalleşmeyi, yenilikçi yaklaşımları ve uluslararası düzeyde iş birliğini teşvik eden eTwinning projelerinde başarı sağlayan öğretmenler için "eTwinning Kalite Etiketi Ödül Töreni" gerçekleştirildi. İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Nurettin Aras’ın başkanlığında düzenlenen törene, Yüreğir İlçe Millî Eğitim Müdürü İzzettin Aydın da katılarak ödül alan öğretmenlerin heyecanına ortak oldu.

Eğitimde Yenilikçi ve Dijital Dönüşüm
eTwinning platformu kapsamında yürüttükleri projelerle fark yaratan, öğrencilerini Avrupa ve Türkiye genelindeki akranlarıyla dijital köprüler kurarak buluşturan öğretmenler, sergiledikleri üstün performansla Kalite Etiketi almaya hak kazandı. Ödül töreninde, eğitimde uluslararası iş birliğinin önemi vurgulanırken, projelerin okullara getirdiği vizyon ve dijital öğrenme kültürünün yaygınlaştırılmasına olan katkısı ön plana çıkarıldı.

Yüreğir İlçe Milli Eğitim’den Tebrik Mesajı
Törenin ardından bir kutlama mesajı yayımlayan Yüreğir İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, projelerde emeği geçen tüm eğitimcileri tebrik etti. Açıklamada, "Eğitimde sınırları aşan başarılarıyla bizleri gururlandıran, yenilikçi uygulamaları sınıflarına taşıyan ve dijital öğrenme kültürünü destekleyen tüm öğretmenlerimizi yürekten kutluyoruz. Eğitime değer katan ve bu süreçte büyük emek veren tüm eğitim camiamıza gelecekteki çalışmalarında da başarılar dileriz" ifadelerine yer verildi.
Tören, ödüllerin takdim edilmesi ve başarıyı taçlandıran toplu fotoğraf çekiminin ardından sona erdi.




