İl Eğitim Komisyonu Toplantısı Yapıldı
Adana Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Loğoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılına ilişkin planlamaların ele alındığı İl Eğitim Komisyonu Toplantısının yapıldığını açıkladı.

Gençler İçin Sosyal ve Sportif Faaliyetler
Toplantıda, gençlerin yalnızca akademik başarılarına değil, aynı zamanda sosyal, kültürel ve sportif gelişimlerine katkı sağlayacak projeler masaya yatırıldı. İl Müdürü Loğoğlu, ders dışı zamanların daha verimli kullanılabilmesi için çeşitli etkinlikler düzenleneceğini vurguladı.
Hedef: Akademik ve Sosyal Başarıyı Birlikte Desteklemek
Loğoğlu, planlanan faaliyetlerin gençlerin akademik hayatına olumlu katkı sunacağını belirterek, eğitim yılının bu doğrultuda dolu dolu geçmesi için tüm paydaşlarla iş birliği içinde olduklarını ifade etti.
Kaynak: Haber Merkezi





