Narenciye Hasadı Öncesi Toplantı
Adana Valiliği, tarımın merkezi olan Çukurova’da narenciye hasadı öncesinde iş güvenliği, iş sağlığı ve sürdürülebilir ekonomiye dair önemli bir toplantı gerçekleştirdi. Toplantıya Vali Yavuz Selim Köşger başkanlık etti.
İş Sağlığı ve Güvenliği Ön Planda
Toplantıda, işçilerin sağlığı ve güvenliği için alınacak tedbirler, üretim sürecinde sürdürülebilirliğin sağlanması ve tarımsal verimliliğin artırılmasına yönelik faaliyetler masaya yatırıldı.
Vali Köşger’den Kararlılık Vurgusu
Vali Köşger yaptığı konuşmada, “Tarımımızın bereketi ve üreticilerimizin güvenliği için tüm adımları kararlılıkla atıyoruz. Çukurova’mızdaki meyve ve sebze hasadının en sağlıklı şekilde gerçekleşmesi; üreticimizin, çalışanlarımızın ve ekonomimizin yararına olacaktır.” ifadelerini kullandı.




