Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi (ATÜ) ile Özel Dermancan Tıp Merkezi arasında imzalandı.

Nacar ve Ekici, Adana ile Mersin'in sağlık hizmetlerini değerlendirdi
Nacar ve Ekici, Adana ile Mersin'in sağlık hizmetlerini değerlendirdi
İçeriği Görüntüle

Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi (ATÜ) ile Özel Dermancan Tıp Merkezi arasında imzalanan iş birliği protokolü kapsamında, üniversite personeli ve birinci derece yakınları sağlık hizmetlerinden indirimli olarak yararlanabilecek.

ATÜ Senato Salonu’nda gerçekleştirilen imza töreninde, Sağlık Hizmetleri Sözleşmesi; ATÜ Rektörü Prof. Dr. Adnan Sözen ile Özel Dermancan Tıp Merkezi Yönetim Kurulu Başkanı Uzm. Dr. Adnan Aktaş tarafından imzalandı. Törene Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Haşim Kelebek ve Prof. Dr. Başak Doğru Mert de katıldı.

İmzalanan protokol ile üniversite çalışanlarının ve ailelerinin sağlık hizmetlerine daha kolay ve ekonomik koşullarda erişmesi hedefleniyor. Anlaşma kapsamında, SGK güvencesi bulunan hak sahiplerine hastanenin cari fiyatları üzerinden alınan fark ücretlerinde yüzde 30 oranında indirim uygulanacak.

Bunun yanı sıra ağız ve diş sağlığı, fizik tedavi ve rehabilitasyon, psikoloji, beslenme ve diyet danışmanlığı, medikal teknoloji cihazları hizmetleri, check-up programları, mamografi, ultrason, tomografi, laboratuvar ve tahlil işlemleri ile medikal estetik uygulamalarında da yüzde 15’e varan indirimler sağlanacak.

İmza töreninde konuşan Rektör Prof. Dr. Adnan Sözen, yapılan iş birliğinin üniversite çalışanlarının yaşam kalitesine önemli katkılar sunacağını belirterek, “Personelimiz ve ailelerinin sağlık hizmetlerinden daha etkin, kaliteli ve ekonomik şartlarda yararlanabilmeleri adına önemli bir adım attık. Bu iş birliğinin her iki kurum için de hayırlı olmasını diliyorum” dedi.

Özel Dermancan Tıp Merkezi Yönetim Kurulu Başkanı Uzm. Dr. Adnan Aktaş ise üniversite ile gerçekleştirilen iş birliğinden memnuniyet duyduklarını ifade ederek, sağlık hizmetlerinde kaliteli ve erişilebilir çözümler sunmaya devam edeceklerini söyledi.

ATÜ yönetimi, personel memnuniyetini artırmaya yönelik sosyal, ekonomik ve sağlık alanlarındaki kurumsal iş birliklerini geliştirmeyi sürdürdüklerini belirterek, çalışanlara farklı alanlarda avantaj sağlayan projelerin devam edeceğini vurguladı. Üniversite, hayata geçirilen bu protokolle çalışanlarının sağlık hizmetlerine erişimini kolaylaştırırken, kurumsal dayanışmayı da güçlendirmeyi amaçlıyor.

Kaynak: ATÜ