Adana

Adana’da “Çöp Ev” Dehşeti: 2 Kamyonet Dolusu Atık Çıkarıldı

Adana’nın Seyhan ilçesinde kötü koku ihbarıyla girilen müstakil bir evden, böceklerin sardığı 2 kamyonet dolusu çöp çıkarıldı. Tek başına yaşayan 78 yaşındaki ev sahibinin evinde temizlik sonrası ilaçlama yapıldı.

Loading...

Abone Ol

Adana’nın Seyhan ilçesinde kötü koku şikâyeti üzerine girilen bir müstakil evde insan sağlığını tehdit eden manzaralarla karşılaşıldı. Böceklerin sardığı evden belediye ekipleri 2 kamyonet dolusu çöp çıkardı. Olay, Seyhan ilçesine bağlı İstiklal Mahallesi’nde meydana geldi. Mahalle sakinleri, 78 yaşındaki A.Ç.’ye ait evden yayılan kötü kokular nedeniyle polise ihbarda bulundu. Kısa sürede adrese gelen ekipler, kapıyı çalmalarına rağmen içeriden yanıt alamadı.

Çilingir yardımıyla girildi

Eve ulaşılamayınca polis çilingir yardımıyla kapıyı açtırdı. İçeri giren ekipler, evin adeta bir çöp yığınına dönüştüğünü gördü. Evin her odasının çöp ve atıklarla dolu olduğu, evin böcek istilasına uğradığı tespit edildi. Olay yerine çağrılan belediye temizlik ekipleri, uzun süren çalışmanın ardından evden 2 kamyonet dolusu çöp çıkardı. Ardından ev ilaçlanarak dezenfekte edildi.

Tek başına yaşıyordu

Mahalleli, 78 yaşındaki A.Ç.’nin uzun süredir tek başına yaşadığını ifade etti. Çevre sakinleri, kokudan dolayı evin çevresinde oturulamaz hale geldiğini belirterek yetkililere teşekkür etti.