Saimbeyli'de uzun süredir beklenen doğal gaz yatırımı için önemli bir adım atıldı. Belediye Başkanı Mahmut Dal'ın başkanlığında gerçekleştirilen istişare toplantısında, yaklaşık bir ay içerisinde doğal gaz altyapı çalışmalarına başlanması ve ilk etapta ilçe merkezinin yaklaşık yüzde 60'ına doğal gaz ulaştırılması hedefi benimsendi.

Adana 01 FK'dan iş insanı Ümit Gül'e ziyaret
Adana 01 FK'dan iş insanı Ümit Gül'e ziyaret
İçeriği Görüntüle

Saimbeyli Belediye Başkanı Mahmut Dal, Aksa Doğal Gaz yetkilileri ve ilçe merkez mahalle muhtarlarının katılımıyla doğal gaz yatırımlarına ilişkin kapsamlı bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda ilçede yürütülecek altyapı çalışmalarının yol haritası ele alınırken, yatırım sürecinin planlaması konusunda fikir alışverişinde bulunuldu.

İlk etapta ilçenin yüzde 60'ına doğal gaz

Toplantıda alınan karar doğrultusunda, yaklaşık bir ay içerisinde doğal gaz altyapı çalışmalarının başlaması planlanıyor. İlk etapta ilçe merkezinin yaklaşık yüzde 60'ının doğal gaz hizmetine kavuşturulması hedeflenirken, çalışmaların etaplar halinde sürdürüleceği belirtildi.

Doğal gaz yatırımının tamamlanmasıyla birlikte hem vatandaşların daha konforlu ve ekonomik bir yakıt sistemine kavuşması hem de çevre dostu enerji kullanımının yaygınlaşması amaçlanıyor.

Başkan Dal süreci yakından takip edecek

Saimbeyli Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, doğal gaz yatırımının her aşamasının Belediye Başkanı Mahmut Dal'ın yakın takibi ve koordinasyonunda yürütüleceği ifade edildi.

İlçeye değer katacak önemli yatırımlardan biri olarak değerlendirilen doğal gaz projesinin planlanan takvim doğrultusunda hayata geçirilmesi için belediye ile ilgili kurumların koordinasyon içerisinde çalışmalarını sürdüreceği bildirildi.

İlçeye önemli yatırım

Doğal gazın Saimbeyli'ye ulaştırılmasıyla birlikte ilçenin altyapısına önemli bir yatırım kazandırılmış olacak. Projenin tamamlanmasının ardından vatandaşların yaşam kalitesinin artırılması, ısınma maliyetlerinin düşürülmesi ve daha modern bir enerji altyapısının oluşturulması hedefleniyor.

Saimbeyli Belediyesi, doğal gaz yatırımının ilçeye hayırlı olması temennisinde bulunarak, çalışmaların en kısa sürede tamamlanması için sürecin titizlikle sürdürüleceğini belirtti.

Kaynak: Haber Merkezi