Tüm yurtta olduğu gibi Adana’da da 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte büyük bir karne heyecanı yaşandı. Yoğun geçen bir yıllık maratonun ardından yaz tatiline giren eğitim camiasına seslenen Adana İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Nurettin Aras, yayımladığı mesajda öğrencilere, öğretmenlere ve velilere ayrı ayrı tavsiye ve teşekkürlerde bulundu.

Adana'da huzurevi sakinlerine bilinçli medya kullanımı anlatıldı
Adana'da huzurevi sakinlerine bilinçli medya kullanımı anlatıldı
İçeriği Görüntüle

"Yaz tatili kendinizi geliştirmek için önemli bir fırsat"

Mesajında ilk olarak öğrencilerin tatili nasıl değerlendirmesi gerektiğine dikkat çeken İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Nurettin Aras, yeni dönem hedeflerine güçlü adımlarla başlamanın önemine değindi. Öğrencilere seslenen Aras, şu ifadeleri kullandı: "Sevgili Öğrencilerimiz; Yaz tatilinin; dinlenmek, bol bol kitap okumak, kendinizi geliştirmek, sevdiklerinizle vakit geçirmek ve güzel anılar biriktirmek için önemli bir fırsat olduğunu unutmayın. Yeni eğitim öğretim yılına daha güçlü, daha mutlu ve yeni hedeflerle başlamanızı diliyorum."

Aras ayrıca, geleceğin teminatı olan çocukların yetişmesinde yıl boyunca büyük bir sabır, özveri ve gayretle çalışan meslektaşlarına da şükran ve minnetlerini sunarak, tatilin öğretmenler için de iyi bir dinlenme ve yenilenme dönemi olmasını temenni etti.

Velilere hayati uyarı: "Çocuklar gördükleri davranışlardan beslenir"

Eğitim yolculuğunun en önemli paydaşlarından biri olan anne ve babaları da unutmayan Mehmet Nurettin Aras, tatilde çocuklarla geçirilecek zamanın niteliğine vurgu yaptı. Çocukların eğitiminde aile içi tutumların belirleyici olduğunu hatırlatan Aras, mesajını şu sözlerle tamamladı: "Yaz tatilini, evlatlarınızla nitelikli ve verimli zaman geçirmeniz için önemli bir fırsat olarak değerlendirmenizi tavsiye ediyorum. Unutmayınız ki çocuklarımız en güçlü eğitimi, söylenen sözlerden çok gördükleri tutum ve davranışlardan alırlar. Onlara sevgiyle, ilgiyle ve örnek olarak rehberlik etmeniz; geleceğe güvenle yürümelerinde en değerli katkı olacaktır. Hepinize sağlıklı, huzurlu, mutlu ve verimli bir yaz tatili temenni ediyor; yeni eğitim öğretim yılında sağlık, başarı ve umutla yeniden buluşmayı diliyorum."

Kaynak: Haber Merkezi