Adana’nın Yüreğir ilçesinde eğitim camiası, örnek bir sosyal sorumluluk projesine imza attı. Yüreğir İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından organize edilen ve "İyilikte Buluşan Yürekler" mottosuyla yürütülen Kan Bağışı Kampanyası, ilçedeki okulların, öğretmenlerin ve velilerin yoğun katılımıyla sona erdi.

Yüreğir’de Rekor Kan Bağışı (2)

Adana'da gurur günü: 608 yeni Polis teşkilata katıldı
Adana'da gurur günü: 608 yeni Polis teşkilata katıldı
İçeriği Görüntüle

33 Okulda Kan Bağışı Seferberliği

Kampanya süresince Yüreğir genelinde belirlenen 33 okul merkezi adeta birer iyilik istasyonuna dönüştü. Eğitimcilerin, velilerin ve çevre sakinlerinin duyarlı katılımı sayesinde kısa sürede toplam 1.877 ünite kan toplandı. Toplanan bu bağışlar, kan bekleyen yüzlerce hasta için kritik bir can suyu oldu.

Duyarlı Okul Müdürlerine Plaket Teşekkürü

Kampanyanın başarıyla tamamlanmasının ardından, sürece güçlü destek veren okullara teşekküre adına özel bir kapanış programı düzenlendi.

Programda konuşan ve emeği geçen herkese şükranlarını sunan Yüreğir İlçe Millî Eğitim Müdürü İzzettin Aydın, kampanyaya öncülük eden ve katılımı artıran okul müdürlerine tek tek teşekkür ederek plaket takdiminde bulundu.

"Önemli Bir Sosyal Sorumluluk Örneği Sergilendi"

İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, projenin toplumsal dayanışma açısından önemine dikkat çekilerek, "Okullarımızın güçlü desteği ve duyarlı katılımıyla başarıyla tamamlanan bu kampanyada, iyilikte buluşan yürekler hayata umut oldu. Katkı sunan tüm eğitim camiamıza ve vatandaşlarımıza teşekkür ederiz" denildi.

Muhabir: Çağlacan Kurt