Hâkimler ve Savcılar Kurulu (HSK) Adli ve İdari Yargı 2026 Yılı Ana Kararnamesi ile Adana’daki görev süresini tamamlayan Bölge Adliye Mahkemesi Cumhuriyet Başsavcısı Bestami Tezcan, veda ziyaretleri kapsamında Adana Valisi Mustafa Yavuz’u makamında ziyaret etti. Kayseri Cumhuriyet Savcılığı görevine atanan Tezcan’ı Valilikte ağırlayan Vali Yavuz, Başsavcıya yeni görev yerinde başarılar diledi.

Karaisalı belediyesi dev organizasyon için düğmeye bastı
Karaisalı belediyesi dev organizasyon için düğmeye bastı
İçeriği Görüntüle

"Adalet Hizmetlerine Sunduğu Katkılardan Dolayı Teşekkür Ediyorum"

Kabulde, Başsavcı Bestami Tezcan’ın Adana’da görev yaptığı süre boyunca adalet mekanizmasının işleyişine sağladığı katkılar ele alındı. Vali Mustafa Yavuz, Tezcan’ın kentteki mesaisi boyunca kurumlar arası uyuma ve adli süreçlerin kalitesine önemli değer kattığını belirterek, "İlimizde görev yaptığı süre boyunca adalet hizmetlerinin etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesine sunduğu katkılardan dolayı Sayın Başsavcımıza teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.

Yeni Görev Yeri İçin Başarı Temennisi

Sıcak ve samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyaretin sonunda Vali Yavuz, Bestami Tezcan’a Adana’ya verdiği hizmetlerin anısına teşekkür ederek yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulundu. Başsavcı Tezcan ise Adana’da görev yapmaktan ve kent protokolüyle uyum içinde çalışmaktan büyük onur duyduğunu ifade ederek Vali Mustafa Yavuz’a misafirperverliği ve destekleri için şükranlarını sundu.

Kaynak: Haber Merkezi