Seyhan İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından yürütülen "Cuma Buluşmaları" programı kapsamında Kayışlı Mahallesi'nde üreticilerle bir araya geldi. Gerçekleştirilen toplantıda yaz aylarında artan yangın riskine karşı çiftçilere önemli uyarılarda bulunuldu.

İlçe Müdürlüğü teknik ekipleri tarafından düzenlenen buluşmada, orman yangınları, tarımsal alanlarda meydana gelebilecek yangınlar ve anız yangınlarının oluşturduğu riskler hakkında üreticilere bilgilendirme yapıldı.

Anız Yangınlarının Zararları Anlatıldı

Toplantıda özellikle anız yakmanın çevreye, toprağa ve tarımsal üretime verdiği zararlar detaylı şekilde anlatıldı. Teknik ekipler, yangınların önlenmesi için alınması gereken tedbirleri üreticilerle birlikte değerlendirdi.

Yaz mevsiminde artan sıcaklıklarla birlikte yangın riskinin yükseldiğine dikkat çekilen programda, çiftçilerden daha dikkatli ve duyarlı olmaları istendi.

"Toprağımızı ve Geleceğimizi Birlikte Koruyalım"

Seyhan İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri, yeşil vatanın korunmasının herkesin ortak sorumluluğu olduğunu vurgulayarak, üreticilere yangınlara karşı gerekli tedbirleri almaları çağrısında bulundu.

Adana Valiliği'nden aşırı sıcak uyarısı: Bu saatlerde dışarı çıkmayın
Adana Valiliği'nden aşırı sıcak uyarısı: Bu saatlerde dışarı çıkmayın
İçeriği Görüntüle

Açıklamada, "Geleceğimiz, toprağımız ve emeğimiz yanmasın diye tedbiri elden bırakmıyoruz. Yeşil vatanımızı ve alın terimizi korumak bizim elimizde." ifadelerine yer verildi.

Kaynak: Haber Merkezi