Seyhan Rotary Kulübü’nde yeni dönem Başkanlığına seçilen Ömer Gökçe, geçmiş dönem başkanlarına, yönetim kurullarına, üyelere ve eşlere teşekkür ederek yeni dönem hedeflerini paylaştı. Gökçe, Seyhan Rotary’nin topluma duyarlı bir kulüp olduğunu vurgulayarak, “Biz birlikte keyifli zaman geçirirken iyi işler yapan iyi insanlar kulübüyüz. Bayrağı daha da yukarı taşımak için sosyal projeler üretmeye devam edeceğiz. En büyük gücümüz kıymetli üyelerimiz ve değerli, vefakâr eşlerimiz olacak” ifadelerini kullandı.

"Yeni dönemde de pek çok sosyal projeye imza atacağız"
Seyhan Rotary Kulübü’nün köklü tarihine de değinen Gökçe, şunları söyledi: “Rotary kulüpleri ülkemizde 1954 yılında kurulmaya başlandı. Seyhan Rotary Kulübü ise 06 Nisan 1976’da Adana’da, Türkiye’nin 22’nci Rotary Kulübü olarak kuruldu. O günden bu yana şehrimize ve ülkemize hiçbir karşılık beklemeden sosyal alanlarda hizmet etmeyi sürdürüyor. Yeni dönemde de pek çok sosyal projeye imza atacağız. Tüm bunları üyelerimizin, duyarlı dostlarımızın ve kıymetli eşlerimizin büyük desteği ve özverisiyle gerçekleştireceğiz.”




