Kozan Belediyesi, geleneksel aşure etkinliği kapsamında ilçedeki binlerce vatandaşı bereket sofrasında buluşturdu. Kozan Belediyesi Aşevi’nde sabahın erken saatlerinde büyük bir özenle hazırlanan sıcak aşureler, cuma namazı çıkışında ilçenin en yoğun camilerinde vatandaşlara ikram edildi.
Başkan Atlı Vatandaşlarla Buluştu
Kozan Belediye Başkanı Mustafa Atlı, cuma namazının ardından aşure kazanlarının başına geçerek vatandaşlara kendi elleriyle aşure dağıttı. İlçe sakinlerinin yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte vatandaşlarla tek tek selamlaşan ve sohbet eden Başkan Atlı, Muharrem ayının bereketini Kozanlılarla paylaştı.
Aşure İkramı 6 Büyük Camide Eş Zamanlı Yapıldı
Belediyeye bağlı ekipler, aşure dağıtımını ilçenin merkezi noktalarında yer alan şu 6 farklı camide eş zamanlı olarak gerçekleştirdi:
-
Hoşkadem Camii
-
Zafer Camii
-
Ayşe Fatma Camii
-
Kızılyazı Camii
-
Yusuf Baysal Camii
-
Ramazanoğlu Camii
"Rabbim Birlik ve Beraberliğimizi Daim Eylesin"
Gelenekleri yaşatmanın toplumsal bağları güçlendirdiğini belirten Kozan Belediye Başkanı Mustafa Atlı, etkinlik sonrası yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: "Paylaşmanın, dayanışmanın ve bereketin simgesi olan aşure geleneğimizi yaşatmaya devam ediyoruz. Kozan Belediyemize bağlı Aşevi'mizde özenle hazırlanan aşureleri, bugün cuma namazıyla birlikte 6 farklı camimizde hemşehrilerimize ikram ettik. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim, sofralarımızı bereketli eylesin."





