Adana Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, afet ve acil durumlara karşı kurumsal hazırlık kapasitesini artırmak amacıyla bağlı tüm kuruluşlarında gerçekleştirdiği "Yangınla Mücadele Eğitimleri"ni başarıyla tamamladı. Eğitimin ardından İl Müdürü Mustafa Gökboğa, sürece bilgi ve tecrübeleriyle büyük destek veren Adana Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı personelini makamında ağırlayarak teşekkür etti.
Kuruluşlarda Yangın Eğitimi Seferberliği Başarıyla Tamamlandı
İl Müdürlüğüne bağlı hizmet veren tüm çocuk, engelli, yaşlı bakım ve sosyal hizmet kuruluşlarında personelin acil durumlara karşı reflekslerini güçlendirmek amacıyla kapsamlı bir eğitim programı yürütüldü. Adana Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı uzmanlarının katılımıyla gerçekleştirilen teorik ve pratik eğitimlerde, yangın anında doğru müdahale teknikleri, tahliye stratejileri ve alınması gereken önlemler detaylı bir şekilde aktarıldı.
Kurumlar Arası İş Birliğine Teşekkür Belgesi
Eğitim sürecinin başarıyla neticelenmesinin ardından İl Müdürü Mustafa Gökboğa, itfaiye personelini makamında kabul ederek özverili çalışmalarından dolayı teşekkür belgesi takdim etti. Afet ve acil durumlara hazırlıklı olmanın hayati önem taşıdığını vurgulayan İl Müdürlüğü yetkilileri, "Kurumlarımızın afet ve acil durumlara hazırlık kapasitesinin güçlendirilmesine yönelik iş birliği ve katkılarından dolayı Adana Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığına teşekkür ederiz" açıklamasında bulundu.