Adana amatör ekiplerinden Ceyhangücü’nün U-14 takımı, yeni sezonda başarıya kenetlendi.
Başkan Naci Kuyumcu, U-14 takımlarında yetenekli oyuncuların olduğunu ifade ederek, “Bu çocuklarımızı Adana ve Türk futboluna kazandıracağız. İlk maçımızı hükmen kazandık. Geleceğe umut ve güvenle bakıyoruz” diye konuştu.