Sivas’ta düzenlenen Okul Sporları Gençler A Bilek Güreşi Müsabakalarında dereceye giren 8 sporcumuz, 12-13 Mayıs’ta Samsun’daki Türkiye Şampiyonası’nda Adana'yı temsil edecek.

Feke'de kronikleşen sorun çözülüyor: Çondu mahallesi elektriğe kavuşuyor
Feke'de kronikleşen sorun çözülüyor: Çondu mahallesi elektriğe kavuşuyor
İçeriği Görüntüle

Sporcuların heyecanına ortak olan yetkililer, “Sporcularımızı ve okullarımızı tebrik eder, başarılar dileriz.”

Muhabir: Haber Merkezi