Adana Büyükşehir Belediyesi’nin destekleriyle açılan yaz okulunda antrenmanlar hızla devam ediyor. Kulüp Başkanı Erdem Keser, geleceğe yönelik güçlü bir spor altyapısı kurmanın önemine dikkat çekerek, “Kulüp olarak altyapıya gereken değeri veriyoruz. Bu doğrultuda birlik ve bütünlük içerisinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz” ifadelerini kullandı.

"Bu sürecin sonunda başarılı olacağımıza inanıyoruz”

Başkan Keser, yaz okulundaki antrenmanların Antrenör Özgür Nasuh’un koordinasyonunda yürütüldüğünü belirterek, “Antrenörümüz Özgür Nasuh'un önderliğinde planlı ve disiplinli bir şekilde ilerliyoruz. Bu sürecin sonunda başarılı olacağımıza inanıyoruz” dedi.

Adana Emniyet Müdürü Ahmet Hakan Arıkan'a Özel Güvenlik Haftası ziyareti
Adana Emniyet Müdürü Ahmet Hakan Arıkan'a Özel Güvenlik Haftası ziyareti
İçeriği Görüntüle

Genç yeteneklerin hem sportif hem de kişisel gelişimlerine katkı sunmayı hedeflediklerini ifade eden Başkan Erdem Keser, “Adana ve Türk futboluna oyuncu kazandırmaya devam ediyoruz. Geleceğe umut ve güvenle bakıyoruz” diye konuştu.

Muhabir: Hayrettin Günbeyi