Turnuvanın ardından Karataş Belediye Başkanı Ali Bedrettin Karataş, geleceğin şampiyonları olan minik voleybolcularla akşam yemeğinde bir araya gelerek anlamlı bir konuşmaya imza attı.

Karataş’ta sporun birleştirici gücü, turnuva sonrasında düzenlenen anlamlı yemek organizasyonuyla bir kez daha perçinlendi. Belediye Başkanı Ali Bedrettin Karataş, ilçede ağırlanan genç sporcuları, kulüp yöneticilerini, antrenörleri ve velileri yemek davetinde ağırlayarak organizasyonun önemine dikkat çekti.

"Amacımız Türkiye'de gurur duyacağımız sporcular yetiştirmek"

Yemekte genç sporculara hitap eden Karataş Belediye Başkanı Ali Bedrettin Karataş, voleybol şenliğine katılan tüm kulüplere teşekkür ederek başladığı konuşmasında şu ifadeleri kullandı:

"Bu organizasyona katılan sevgili Oluşum Spor, Alfa Spor, Adana Voleybol Spor ve Karataş Belediye Spor Kız Voleybol Minikler Takımı'nın değerli oyuncuları, değerli sporcuları... İyi ki buradasınız. Umuyorum ki Adana'dan gelen misafirlerimiz, Karataş'tan güzel anılarla ayrılacaklar ve Karataş'tan bahsedildiği zaman burada yaşadıkları güzel duyguları, mutlu anları hatırlayacaklar. Umuyorum bunu geleneksel hale getiririz. Sizlere ev sahipliği yapmaktan çok mutluyuz. Birlikte Adana sporuna katkı sağlayacak, Adana'nın voleybolunun gelişimine katkı sağlayacak ve Türkiye'de gurur duyacağımız sporcuları yetiştirmek üzere aynı amaç etrafında bir araya geldik."

Ali Bedrettin Karataş'tan Genç Sultanlara Yemek Daveti (1)

Fenerbahçe transferde rotayı Fransa'ya çevirdi
Fenerbahçe transferde rotayı Fransa'ya çevirdi
İçeriği Görüntüle

Hedef milli takıma yeni yıldızlar kazandırmak

Karataş Belediye Spor Kız Voleybol Takımı ile turnuvaya katılan Adana takımlarının ulusal düzeydeki başarılarından gurur duyduklarını belirten Başkan Karataş, en büyük hedeflerinin bu parkelerden milli takıma sporcu kazandırmak olduğunu vurguladı. Çocukların enerjisinin Karataş'ın geleceği olduğunu ifade eden Karataş, organizasyona emek veren herkese şu sözlerle teşekkür etti:

"Bu katkıları sağladığınız için Karataş Belediye Spor Kulüp Başkanımıza, antrenörümüze ve misafir takımlarımızın kulüp başkanlarına, yöneticilerine, antrenörlerine ve sayın velilerimize çocuklarımızı buraya yönlendirdikleri için çok teşekkür ediyorum. Hoş geldiniz, şereflendiniz. Başarılar dilerim. En büyük destekçiniz olmaya devam edeceğiz."

Kaynak: Haber Merkezi