Gençlik ve Spor İl Müdürü olarak Adana'ya atanan Mustafa Loğoğlu’nu kabul eden Adana Valisi Sayın Yavuz Selim Köşger, Müdür Loğoğlu’na yeni görevinin hayırlı uğurlu olmasını temenni etti.
Loğoğlu da, Adana’da sporun gelişmesi ve kalkınması adına elinden geleni yapacağını söyledi.