Süper Ligdeki temsilcimiz Adana Demirspor’un Teknik Direktörü Michael Valkanis, takımını ligin üçüncü haftasında Pazar günü deplasmanda oynayacakları Kasımpaşa maçına hazırlıyor.
Deplasmanda Fenerbahçe’ye 1-0 ve Yeni Adana Stadında Çaykur Rizespor’a 2-1 yenilerek lige kötü bir başlangıç yapan Mavi-Lacivertli ekip, Kasımpaşa müsabakasından galibiyet bekliyor. Teknik Direktör Valkanis, Kasımpaşa maçının önemli olduğunu ve bu maçtan puan veya puanlar hedeflediklerini dile getirdi.