Seyhan İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, tarımsal üretime zarar veren Akdeniz meyve sineğine karşı yürütülen mücadele çalışmalarının aralıksız devam ettiğini duyurdu.
Müdürlükten yapılan açıklamada, Zeytinli Mahallesi'nde bulunan hayvansal gübre odaklarında Adana Büyükşehir Belediyesi ekipleriyle iş birliği içerisinde ilaçlama çalışmalarının titizlikle sürdürüldüğü belirtildi.
Çalışmalar kapsamında zararlının üreme alanlarının ortadan kaldırılmasının hedeflendiği ifade edilirken, olası risklerin en aza indirilmesi için sahada yoğun çalışma yürütüldüğü kaydedildi.
Açıklamada, tarımsal üretimin ve ürünlerin korunması amacıyla mücadele çalışmalarının kararlılıkla sürdürüleceği vurgulanarak, ekiplerin sahada görev başında olduğu bildirildi.