Sağlık Bilimleri Üniversitesi (SBÜ) Adana Tıp Fakültesi'nin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni, DSİ Sami Kayhan Sosyal Tesisleri'nde gerçekleştirildi. Törende mezun olan 71 öğrenci diplomalarına kavuşmanın gururunu yaşadı.
Törene katılan Adana Valisi Mustafa Yavuz, mezun olan öğrencileri ve ailelerini tebrik ederek, gençlerin bu noktaya gelmesinde ailelerin büyük fedakârlıklar gösterdiğini vurguladı.
Konuşmasında Adana'nın tarihi ve kültürel değerlerine dikkat çeken Vali Yavuz, "Toroslar, Taş Köprü, Büyük Saat ve Seyhan Nehri bu şehrin bir değeri. Hepimizin korunması, yaşatılması ve gelecek kuşaklara aktarılması noktasında ortak sorumluluğu var. Bununla birlikte şehirlerin eğitim ve öğretimde de önemli değerleri bulunuyor." ifadelerini kullandı.
Programda SBÜ Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın ile Adana Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Timuçin Çil de birer konuşma yaparak mezun öğrencilere meslek hayatlarında başarı dileklerini iletti.
Konuşmaların ardından fakültede dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve çeşitli hediyeler takdim edildi. Yaş kütüğüne plaket çakılmasıyla devam eden törende mezun olan 71 öğrenci, Hekimlik Andı'nı okuyarak hekimlik mesleğine ilk adımlarını attı.
Mezuniyet törenine rektör yardımcıları, akademik ve idari personel ile öğrencilerin aileleri katıldı.