Adana

Şampiyon hokeyciler İl Millî Eğitim Müdürlüğü'nde ağırlandı

Adana İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Nurettin Aras, Okul Sporları Genç Kızlar Hokey Kategorisi'nde 2024-2025 ve 2025-2026 eğitim öğretim yıllarında üst üste Türkiye şampiyonu olan Seyhan Şehit Ahmet Mehmet Oruç Spor Lisesi Genç Kız Hokey Takımı'nı makamında ağırladı.

Abone Ol

Üst üste iki yıl Türkiye şampiyonu olarak Adana'nın gururu olan Seyhan Şehit Ahmet Mehmet Oruç Spor Lisesi Genç Kız Hokey Takımı, Adana İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Nurettin Aras'ı makamında ziyaret etti. Başarılı sporcular, elde ettikleri şampiyonluklarla hem okullarını hem de Adana'yı başarıyla temsil etmenin gururunu yaşadı.

Üst üste iki Türkiye şampiyonluğu

2024-2025 ve 2025-2026 eğitim öğretim yıllarında Okul Sporları Genç Kızlar Hokey Kategorisi'nde Türkiye şampiyonu olan Seyhan Şehit Ahmet Mehmet Oruç Spor Lisesi Genç Kız Hokey Takımı, başarılarının ardından Adana İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Nurettin Aras tarafından makamda kabul edildi.

Ziyarette öğrenciler, öğretmenler ve okul yöneticileri de hazır bulunurken, sporcular elde ettikleri başarılarla ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Aras'tan başarılı sporculara tebrik

İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Nurettin Aras, Türkiye şampiyonu olan öğrencileri, öğretmenleri ve okul idarecilerini tek tek tebrik ederek, elde edilen başarının Adana adına büyük bir gurur kaynağı olduğunu ifade etti.

Aras, sporun disiplin, azim ve takım ruhunu geliştiren önemli bir alan olduğuna dikkat çekerek, eğitim hayatını sporla birlikte başarıyla sürdüren öğrencilerin diğer gençlere de örnek olduğunu belirtti.

"Başarılarının devamını diliyorum"

Şampiyon sporcuların elde ettiği başarının tesadüf olmadığını vurgulayan Aras, bu başarının planlı çalışma, fedakârlık ve ekip ruhunun bir sonucu olduğunu ifade etti.

Genç sporcuların gelecekte de yeni başarılara imza atacağına inandığını belirten Aras, Türkiye şampiyonu takıma başarılarının devamını dileyerek eğitim ve spor hayatlarında her zaman yanlarında olacaklarını söyledi.