Saimbeyli Vergi Dairesi Müdürü Abdullah Özüer ve kurum personeli, Saimbeyli Belediye Başkanı Mahmut Dal’ı ziyaret ederek deprem sonrası süreçte verilen destekler dolayısıyla teşekkürlerini iletti. Ziyarette kurumlar arası dayanışma ve iş birliğinin önemine vurgu yapıldı.
Deprem sonrası verilen destek gündeme geldi
Saimbeyli’de yaşanan deprem felaketinin ardından hükümet binasının yıkılması nedeniyle hizmetlerini sürdürmekte zorlanan Vergi Dairesi Müdürlüğü için belediye tarafından yer tahsisi gerçekleştirildi. Saimbeyli Belediyesi, kamu hizmetlerinin aksamaması adına kurumun çalışmalarını sürdürebilmesi için gerekli desteği sağladı.
Yeni hükümet konağının yapım sürecinde de kurumun ihtiyaçlarına destek veren belediye, taşınma aşamasında da gerekli katkıları sunarak sürecin sağlıklı şekilde ilerlemesine yardımcı oldu.
Kurumlar arası dayanışma vurgusu
Gerçekleştirilen ziyarette, kamu kurumları arasındaki iş birliği ve dayanışmanın önemine dikkat çekildi. Belediye Başkanı Mahmut Dal, vatandaşlara sunulan kamu hizmetlerinin kesintisiz devam etmesi için tüm kurumlarla uyum içerisinde çalışmayı sürdüreceklerini ifade etti.
Başkan Dal, ilçenin ihtiyaçları doğrultusunda kamu kurumlarına destek vermeye devam edeceklerini belirterek, ortak akılla hareket etmenin ilçeye önemli katkılar sağladığını dile getirdi.
Özüer’den Başkan Dal’a teşekkür
Vergi Dairesi Müdürü Abdullah Özüer ise deprem sonrası yaşanan süreçte belediye tarafından sağlanan desteklerin kurum açısından büyük önem taşıdığını ifade etti. Özüer, yer tahsisi başta olmak üzere taşınma sürecinde verilen katkılar nedeniyle Belediye Başkanı Mahmut Dal’a teşekkürlerini iletti.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.