Özel

Sağlık çalışanlarının sorunları ve SDS talepleri masaya yatırıldı

Sağlık-Sen Adana Şube Başkanı Bekir Nennioğlu ve sendika yönetimi, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Uz. Dr. Ahmet Bora Gül ve yönetim kadrosunu ziyaret ederek sağlık çalışanlarının sahadaki acil çözüm bekleyen sorunlarını iletti.

Abone Ol

Sağlık-Sen Adana Şube Başkanı Bekir Nennioğlu liderliğindeki sendika heyeti, sağlık çalışanlarının haklarını korumak ve taleplerini doğrudan muhataplarına iletmek amacıyla saha ziyaretlerine devam ediyor. Bu kapsamda Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Uz. Dr. Ahmet Bora Gül, Başkan Yardımcısı Nigar Dal, Şube Müdürü Mustafa Demir, kurum uzmanları ve burada görev yapan sağlık personelleri ziyaret edildi.

Görçekleştirilen ziyarete Sağlık-Sen Adana Şube Başkanı Bekir Nennioğlu'nun yanı sıra şube başkan yardımcıları Dilek Erkayıran ve Tolga Sırt ile baş temsilci Ali Buğaz katılım sağladı. Ziyarette çalışanların motivasyonunu ve çalışma şartlarını etkileyen kritik başlıklar ele alındı.

Masadaki kritik başlıklar: SDS ve denetim süreçleri

Oldukça verimli ve yapıcı bir atmosferde geçtiği belirtilen toplantıda, sağlık çalışanlarının günlük mesailerinde karşılaştıkları güçlükler detaylıca aktarıldı. Görüşmede özellikle şu maddeler üzerinde duruldu:

  • Sahada aktif görev yapan personelin yaşadığı genel sorunlar,

  • Kalite kriterleri uygulamalarına ilişkin sahada yaşanan aksaklıklar ve değerlendirmeler,

  • Sağlık çalışanlarının Sosyal Denge Tazminatı (SDS) puanlamasıyla ilgili iyileştirme talepleri,

  • Sağlık Bakanlığı tarafından gerçekleştirilen denetim süreçlerinde personelin karşılaştığı bürokratik ve pratik güçlükler.

"Sorunların takipçisi ve çalışanlarımızın sesi olmaya devam edeceğiz"

Toplantının ardından bir açıklama yapan Sağlık-Sen Adana Şube Başkanı Bekir Nennioğlu, çalışanların haklarını her platformda savunmaya kararlı olduklarını vurguladı. Nennioğlu, sorunları ve çözüm önerilerini yöneticilere doğrudan aktarma fırsatı bulduklarını belirterek şu ifadeleri kullandı: "Bizleri oldukça samimi ve misafirperver bir şekilde karşılayan Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Sayın Ahmet Bora Gül’e, Sayın Nigar Dal’a, Sayın Mustafa Demir’e, değerli uzmanlarımıza ve tüm sağlık çalışanlarımıza teşekkür ediyoruz. Sağlık çalışanlarımızın sesi olmaya, sorunlarını her platformda dile getirmeye ve çözüm için kararlılıkla mücadele etmeye devam edeceğiz."