Asayiş

Peş peşe patladı! Adana'da otomobil alevlere teslim oldu

Adana'nın Seyhan ilçesinde park halindeki bir otomobilde çıkan yangın sırasında peş peşe patlamalar yaşandı. Vatandaşların ilk müdahalesine rağmen araç tamamen yanarken, yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

Loading...

Abone Ol

Adana'nın Seyhan ilçesinde park halindeki bir otomobilde çıkan yangın paniğe neden oldu. Peş peşe patlamaların yaşandığı yangında araç tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.

Olay, merkez Seyhan ilçesine bağlı Reşatbey Mahallesi Fuzuli Caddesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, park halindeki Fiat marka otomobilden henüz bilinmeyen nedenle dumanlar yükselmeye başladı.

Peş Peşe Patlamalar Yaşandı

Kısa sürede büyüyen yangın sırasında araçta peş peşe patlamalar meydana geldi. Çevrede bulunan vatandaşlar büyük panik yaşarken, bir kişi yangın söndürme tüpüyle alevlere müdahale etmeye çalıştı.

Ancak ilk müdahale yetersiz kalınca durum 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirildi.

Otomobil Kullanılamaz Hale Geldi

İhbar üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri, yangına müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı. Ekiplerin çalışması sonucu yangın söndürülürken, otomobil tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.