Adana

MHP Seyhan'da devir teslim: Turgut Bağdağı görevi devraldı

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Adana İl Başkanlığı, Seyhan İlçe Başkanlığı'nda bayrak değişimi yaşandığını duyurdu.

Abone Ol

MHP Adana teşkilatlarında hareketli günler yaşanıyor. Seyhan İlçe Başkanlığı binasında gerçekleştirilen devir teslim törenine partinin üst düzey isimleri yoğun katılım gösterdi. Birlik, beraberlik ve dava şuuru içerisinde gerçekleştirilen programa; MHP Adana İl Başkanı Hakan Yıldırım, MYK Üyesi Mustafa İzgioğlu ve Ülkü Ocakları Adana İl Başkanı Cem Tutsoy katılarak yeni yönetime destek verdi.

Eski yönetime teşekkür, yeni başkana başarı dileği

Geniş bir katılımla icra edilen törende, bugüne kadar ilçede yürütülen çalışmalar ve parti içi bağlılık vurgulandı. Görevi devralan yeni Seyhan İlçe Başkanı Turgut Bağdağı’na yeni görevinde muvaffakiyetler dilenirken, görev süresi boyunca teşkilata ve kutlu davaya vermiş oldukları emeklerden dolayı önceki dönem ilçe yönetimine ve başkanına teşekkür edildi.

"Bilge Liderimizin çizdiği istikamette omuz omuza devam edeceğiz"

Gerçekleştirilen bayrak değişiminin ardından MHP Adana İl Başkanlığı tarafından yapılan resmi açıklamada, Genel Başkan Devlet Bahçeli'nin vizyonuna olan bağlılık yinelenerek şu ifadelere yer verildi:

"Bilge Liderimiz Sayın Devlet Bahçeli Bey’in çizdiği istikamette; teşkilatlarımızla omuz omuza, birlik ve kardeşlik ruhuyla kutlu davamızı daha ileriye taşımaya devam edeceğiz."