Karaisalı Belediye Başkanı Bekir Şimşek ve Karaisalı Kaymakamı Hüseyin Bozoğlan, ilçedeki görev sürelerini tamamlayan adalet mülki amirleri ve adliye personeliyle bir araya geldi. Düzenlenen veda buluşmasında, ilçeye sunulan hizmetlerden dolayı yargı mensuplarına teşekkür edilerek yeni görev yerleri için başarı dileklerinde bulunuldu.

Adana'nın Karaisalı ilçesinde görev sürelerinin sonuna gelen adliye personeli için mülki idare ve yerel yönetim düzeyinde bir uğurlama programı gerçekleştirildi. Karaisalı Belediye Başkanı Bekir Şimşek, ilçede adaletin tesisi için mesai harcayan isimlerle son kez bir araya gelerek emekleri için şükranlarını sundu.

Protokol ve adliye personeli bir araya geldi

Karaisalı Kaymakamı Hüseyin Bozoğlan ve Belediye Başkanı Bekir Şimşek'in ev sahipliğinde gerçekleşen buluşmaya, görev sürelerini doldurarak ilçeden ayrılmaya hazırlanan şu isimler katıldı:

Termometreler yükseldi, Adanalılar bici biciye koştu
Termometreler yükseldi, Adanalılar bici biciye koştu
İçeriği Görüntüle
  • Ertuğrul Ayhan: Karaisalı Cumhuriyet Başsavcısı

  • Büşra Coşkun Türüdü: Karaisalı Hâkimi

  • Mehmet Arda Türüdü: Karaisalı İcra Memuru

"Yolları ve bahtları açık olsun"

Karaisalı Belediye Başkanı Bekir Şimşek, görev süreleri boyunca adliye kadrosunun sergilediği özverili çalışmalardan duyduğu memnuniyeti dile getirerek bir teşekkür mesajı paylaştı. Başkan Şimşek mesajında şu ifadelere yer verdi:

"Karaisalı’mıza görev yaptıkları süre boyunca gösterdikleri özverili hizmetler, adaletin tesisi adına ortaya koydukları gayret ve kıymetli katkıları için kendilerine teşekkür ettik. Kendilerine ilçemize verdikleri emeklerden dolayı şükranlarımı sunuyor, yeni görev yerlerinde üstün başarılar diliyor; yollarının ve bahtlarının açık olmasını temenni ediyorum."

Kaynak: Haber Merkezi