Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Adana Milletvekili Orhan Sümer, seçim bölgesindeki saha çalışmalarına ara vermeden devam ediyor. Son olarak Sarıçam ilçesini ziyaret eden Sümer, burada hem mahalle sakinleriyle hem de partililerle samimi bir sohbet gerçekleştirdi. Ziyarette, vatandaşların ekonomik ve yerel talepleri öncelikli gündem maddesi oldu.
"Sahada, Halkımızın Yanında Olmayı Sürdüreceğiz"
Sarıçam'da gerçekleştirilen buluşmada halkın görüş ve önerilerini tek tek not alan Orhan Sümer, dayanışma mesajı verdi. Sümer, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı: "Sarıçam İlçemiz’de değerli yol arkadaşımız Mehmet Koca ve kıymetli hemşehrilerimizle bir araya gelerek samimi bir sohbet gerçekleştirdik. Vatandaşlarımızın görüşlerini ve taleplerini dinledik. Sahada, halkımızın yanında olmaya; birlik ve dayanışma içinde Adana’mız için çalışmaya devam edeceğiz."
Sarıçamlılardan Sıcak Karşılama
İlçe sakinlerinin yoğun ilgisi ve misafirperverliği eşliğinde gerçekleşen ziyarette, CHP'li Sümer kendilerini bağrına basan Sarıçam halkına teşekkür etmeyi ihmal etmedi. Paylaşımını teşekkür mesajıyla bitiren Milletvekili Sümer, "Misafirperverlikleri ve sıcak ilgileri için tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyorum" diyerek Adana genelinde saha çalışmalarına hız kesmeden devam edeceklerinin sinyalini verdi.