Adana

Başkan Mahmut Dal öğrencilerin karne sevincine ortak oldu

Saimbeyli Belediye Başkanı Mahmut Dal, Atatürk İlkokulu'nda düzenlenen "Karne Hatırası" etkinliğinde öğrencilerle bir araya gelerek karne sevincine ortak oldu.

Abone Ol

Saimbeyli Belediyesi tarafından Atatürk İlkokulu'nda düzenlenen "Karne Hatırası" etkinliğinde öğrenciler karne heyecanını doyasıya yaşadı. Etkinliğe katılan Saimbeyli Belediye Başkanı Mahmut Dal, öğrencilerle bir araya gelerek karne sevincini paylaştı.

Öğrencilerle yakından ilgilendi

Atatürk İlkokulu'nda gerçekleştirilen etkinlikte öğrencilerle sohbet eden Başkan Mahmut Dal, çocukların karne heyecanına ortak oldu. Öğrencilere çeşitli hediyeler de takdim eden Dal, onların mutluluğunu paylaşarak eğitim hayatlarında başarı dileklerini iletti.

Etkinlik boyunca öğrencilerle yakından ilgilenen Başkan Dal, çocuklarla hatıra fotoğrafları çektirerek bu özel günü ölümsüzleştirdi.

"Çocuklarımızın mutluluğu her şeye değer"

Saimbeyli Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, çocukların yüzündeki tebessümün en büyük motivasyon kaynağı olduğu belirtilerek, onların eğitim hayatlarına katkı sunacak çalışmaların devam edeceği ifade edildi.

Karne sevincini öğrencilerle birlikte yaşayan belediye yönetimi, çocukların hem eğitim hayatlarında hem de sosyal gelişimlerinde yanlarında olmaya devam edeceklerini vurguladı.

Öğrencilere iyi tatil dileği

Etkinliğin sonunda tüm öğrencilere iyi tatiller dilenirken, yaz tatilini verimli geçirmeleri tavsiye edildi. Belediye yetkilileri, öğrencilerin yeni eğitim öğretim yılına dinlenmiş ve motive bir şekilde başlamalarını temenni etti.