27-28 Temmuz tarihlerinde Konya'da yapılan U14 Atletizm Türkiye Şampiyonasında SEM Sporcusu Berat Kor 60 Mt'de Türkiye Şampiyonu, ayrıca Uzun Atlama Branşında'da yarışarak yine Türkiye Şampiyonluğuna ulaştı. SEM'e girmeyi garantileyen Sporcu Bilal Şimşek ise Triatlon'da Türkiye 2.'si oldu.