Kadınlar 1. Ligi’nde mücadele edecek olan Adana İdmanyurdu’nda yeni sezon öncesi hareketli günler yaşanıyor. Kulüp yönetimi, teknik kadro ve oyuncu transferleri konusunda çalışmalarını sürdürürken, önümüzdeki günlerde önemli gelişmelerin yaşanması bekleniyor.
Yeni sezon için güçlü bir kadro oluşturmayı hedefleyen Adana temsilcisinde teknik direktör ve futbolcu transferlerinin kısa süre içerisinde netlik kazanacağı öğrenildi. Yönetim, takımın rekabet gücünü artıracak isimlerle görüşmelerini sürdürüyor.
Kulüp Başkanı Metin Taylancı, yeni sezon hazırlıkları kapsamında yoğun bir çalışma yürüttüklerini belirterek, “Çalışmalarımız sürüyor. Kentimizi en iyi şekilde temsil edeceğiz. Başarılı olmayı amaçlıyoruz” dedi.
Adana İdmanyurdu’nun her zaman mücadeleci kimliğiyle ön plana çıktığını ifade eden Taylancı, oluşturulacak kadroyla taraftarlara iyi bir sezon izletmek istediklerini kaydetti.
Yeni sezonda Adana’yı Kadınlar 1. Ligi’nde temsil edecek olan Adana İdmanyurdu’nda transfer çalışmalarının önümüzdeki günlerde hız kazanması bekleniyor. Yönetim, hem teknik kadro hem de oyuncu yapılanmasını tamamlayarak sezona güçlü bir başlangıç yapmayı hedefliyor.



