Adana'nın köklü spor kulüplerinden Adana Demirspor'un yeni yönetimi, şehirdeki sivil toplum kuruluşları ve siyasi parti temsilciliklerine yönelik nezaket ziyaretlerini sürdürüyor. Kulüp Başkanı Ertan Zeybek ve Asbaşkan Mustafa Kemal Üstüner, bu kapsamda MHP Adana İl Başkanlığı koltuğunda oturan Hakan Yıldırım ile bir araya geldi.
"Birlik ve kardeşlik ruhuyla hizmet etmeye devam edeceğiz"
Ziyaret sonrasında MHP Adana İl Başkanlığı'nın resmi kurumsal hesapları üzerinden yapılan açıklamada, mavi-lacivertli kulübün üst düzey kurmaylarına teşekkür edilerek birlik ve beraberlik mesajı verildi. Kabulün ardından yayımlanan metinde şu ifadeler yer aldı:
"Başkanımız Sayın Hakan Yıldırım’ı Ziyaret eden Adana Demir Spor Külübü Başkanı Ertan Zeybek ve Adana Demir Spor Külübü Asbaşkanı Mustafa Kemal Üstüner’e teşekkür ederiz. Nazik ziyaretleri ve samimi sohbetleri bizleri memnun etti. Birlik ve kardeşlik ruhuyla davamıza hizmet etmeye devam edeceğiz."




