Adana Defterdarlığı heyeti, Karaisalı Belediye Başkanı Bekir Şimşek’i makamında ziyaret etti. Gerçekleşen ziyarette kamu kurumları arasındaki iş birliği, mali konular ve yürütülen çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Karaisalı Belediye Başkanı Bekir Şimşek, Adana Defterdarı Ahmet Balıkçı, Mükellef Hizmetleri Müdürü Taner Canbolat, Karaisalı Vergi Dairesi Müdürü Dilek Akçalı ve Gelir Uzmanı Mehmet Çetin’i belediyede ağırlamaktan memnuniyet duyduğunu ifade etti.
Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede, kamu hizmetlerinin daha etkin yürütülmesine yönelik değerlendirmeler yapılırken, kurumlar arası koordinasyonun önemine dikkat çekildi. Başkan Şimşek, nazik ziyaretlerinden dolayı heyet üyelerine teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.
Ziyaretin sonunda günün anısına hatıra fotoğrafı çekilirken, karşılıklı iyi niyet temennileriyle görüşme sona erdi. Karaisalı Belediyesi ile kamu kurumları arasındaki güçlü iletişim ve iş birliğinin önümüzdeki süreçte de devam edeceği belirtildi.